בג"ץ הכריע • משרד הבריאות: "קוראים לחזק את המחלקה בהדסה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בג"ץ הכריע • משרד הבריאות: "קוראים לחזק את המחלקה בהדסה"

    בג"ץ הכריע בעתירת 'הדסה' • השר ליצמן: "מודה לשופטי בג"צ שהביאו להכרעה בפרשה הכאובה הזאת"

    אולם בית המשפט העליון | אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    13:46
    06.05.24
    נתי קאליש No Comments on מצבו של הרבי מביאלא קריטי; בנו פנה לחסידים ופרץ בבכי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בג"ץ הכריע אתמול בשעות הערב והודיע על פסק דינו בנושא העתירה בסערת 'הדסה'. ההכרעה לא מצדדת בבקשת הרופאים ומסתיימת בפסקה: "אנו תקווה שעל אף התוצאה המשפטית אליה הגענו, תמצא הדרך להושטת הטיפול הרפואי המיטבי לילדים החולים, שהם אלה שעומדים במוקד העניין שלפנינו. בכך הסתיים טיפולנו בהליך זה".

    במשרד הבריאות אמרו "משרד הבריאות מקבל את הכרעת הדין של בגץ וימשיך להיות מחוייב למתווה שהוצע על ידי בגץ. משתם הפרק הכואב הזה במערכת הבריאות, אנו קוראים לכל הצדדים להמשיך לחזק את המחלקה בהדסה כדי שתהיה חזקה, מקצועית ומובילה".

    שר הבריאות, יעקב ליצמן הוסיף: "מודה לשופטי בג"צ שהביאו להכרעה בפרשה הכאובה הזאת. ליבי וראשי נתונים לטובת הילדים ובריאותם ונעשה כל מאמץ שיקבלו את הטיפול הטוב ביותר ונמשיך לפעול לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית".

    מבית החולים 'הדסה' נמסר בתגובה: "החלטת בג"צ מהערב קוטעת באופן סופי את הניסיון של קבוצת הרופאים להעביר כגוף אחד את המחלקה ההמטואונקולוגית מהדסה לשערי צדק. כעת, האתגר שניצב בפני הדסה, מעבר לאתגר הכללי של הוצאת הדסה מהמשבר הכלכלי הקשה והחזרתה למעמדה כשחקן מפתח, מתקדם ופורץ דרך בחדשנות רפואית, הוא בניית בית חולים לילדים בהדסה כמרכז מצוינות עולמי. בית חולים ראשון מסוגו, מוביל בעולם, מודרני ומתקדם, שיאפשר את כל סוגי הטיפולים ויציע את כל השירותים הניתנים להעלות על הדעת תחת קורת גג אחת, לרבות מחלקה מפוארת לטיפול בחולי סרטן בילדים ובהשתלת מח עצם הילדים".

    "החל מה 1.6 פועלת בהדסה מחלקה חדשה בניהולו של ד"ר גל גולדשיין וצוות רופאים מוביל ומוכשר, שמטפל ומעניק מענה מקצועי מלא, המציל חיים".



    0 תגובות